Tuesday, July 21, 2009

******HaPpY BIrThDay****** LOVE YOU ALL :>


B.K.S. 生日快乐





给所有七月生的朋友们:“生日快乐”。

祝愿二哥,N君,永永远远身体安康,平安,创造与众不同的未来。

老实说,今天好开心哦!收到了朋友们的祝福。
哥哥昨晚买了一件裙子给我,好喜欢。妹妹也买了件,穿起来,人变得好漂亮呢!
妈妈更不用说,也买了件长裙,我们三人之中,她最漂亮。
有机会,便会upload照片,让朋友们欣赏。

##########






而且,开心的事,一连串的发生。我看到了当年的释小龙和郝邵文。
他们是我小时候的英雄呢!
看到他们长大了,好温馨。因为起码知道,他们是健康的。:>

###########

接下来,我来介绍我最喜欢的生日歌曲。
温岚的:祝我生日快乐
但,是由S.H.E和声。
超好听,大家不妨听听看。



祝愿全天下的朋友们
***平安,幸福,快乐***
也,祝愿我:
找到我心目中的 Mr,Right

2 comments:

  1. happy birthday...didn't have a chance to tell you, just to comment here...hehe.
    so my zhu fu is always "kai xin" ya.=]

    ReplyDelete
  2. 10s. Your wishes i received it already. Reaally happy that can received a lot of surprise from all of you with sincerely. You guys really have heart and i can feel it. That feel for me is really very precise for me. I am really happy and happy. Hope this feel will follow me forever and ever. Love & peace. Thanks you.

    ReplyDelete